ΔΤ: Αυλαία για το 5ο TRAVEL TRADE ATHENS του δήμου Αθηναίων

Αυλαία για το 5ο TRAVEL TRADE ATHENS του δήμου Αθηναίων:

Περισσότερες από 3000 συναντήσεις για συμφωνίες με προορισμό την Αθήνα

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το 5ο Travel Trade Athens του δήμου Αθηναίων, θεσμός πλέον για την τουριστική προβολή της Αθήνας. Πραγματοποιήθηκαν 3.000 συναντήσεις μεταξύ ελλήνων και ξένων παραγόντων της τουριστικής βιομηχανίας, με στόχο την  προώθηση της Αθήνας ως αυτόνομου τουριστικού προορισμού.

Με 3.000 συναντήσεις μεταξύ 100 ξένων αγοραστών (hosted buyers) και 140 ελλήνων επαγγελματιών του τουρισμού, τo Travel Trade Athens 2017 διοργανώθηκε τη Δευτέρα 2 και Τρίτη 3 Οκτωβρίου, στο ξενοδοχείο «Μεγάλη Βρετανία»,  από την Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών του δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ), μέσω του Athens Convention and Visitors Bureau (ACVB) και σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Tour Operators Ευρώπης (European Tour Operators Association-ETOA).

Ο δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης παρουσίασε το βραβείο, που απέσπασε, την Παρασκευή, η πόλη της Αθήνας, στο Λονδίνο, ως Πολιτιστικός Προορισμός 2017.  

Η φετινή διοργάνωση, που πραγματοποιήθηκε με φόντο τον αριθμό ρεκόρ των 5 εκατομμυρίων τουριστών που επισκέπτονται το 2017 την Αθήνα, επισφραγίσθηκε με το μνημόνιο συνεργασίας για τη στήριξη του θεσμού του Travel Trade Athens, που υπογράφτηκε μεταξύ του δημάρχου Αθηναίων Γιώργου Καμίνη, του αντιπρόεδρου της Αμερικανικής Ένωσης Ταξιδιωτικών Πρακτόρων ASTA - American Society of Travel Agents κ. Robert Duglin και του προέδρου της Hatta, Λύσανδρου Τσιλίδη.  

«Η Αθήνα τα τελευταία χρόνια απογειώνεται τουριστικά. Αξιοποιούμε την ιστορία της αλλά και τον δυναμισμό της στον πολιτισμό και την αναδεικνύουμε σε κορυφαίο τουριστικό προορισμό. Κάθε 40 νέοι τουρίστες που φτάνουν στην Αθήνα, στηρίζουν μία θέση εργασίας» τόνισε ο δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης, κατά τη συνέντευξη τύπου, ανακοινώνοντας επισήμως τη μεγάλη διάκριση που κατέκτησε η Αθήνα, ως Πολιτιστικός Προορισμός για το 2017. «Θα φτάσουμε φέτος τον αριθμό ρεκόρ των 5 εκατομμυρίων επισκεπτών. Αισθάνομαι ότι η προσπάθειά μας πιάνει τόπο, ενώνοντας τις δυνάμεις μας με την AEGEAN και τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών θα συνεχίσουμε με προσήλωση να προβάλουμε την Αθήνα ως αυτόνομο ταξιδιωτικό προορισμό» υπογράμμισε ο κ. Καμίνης.

Ο κ. Ευτύχιος Βασιλάκης, Αντιπρόεδρος της AEGEAN δήλωσε: «Πολλά χρόνια κάνουμε προσπάθειες μαζί για να προβάλουμε την Αθήνα. Το ευχάριστο και το πιο νέο, είναι ότι τα τελευταία χρόνια η προσπάθεια αυτή γίνεται και με τον Δήμο και με το αεροδρόμιο και προσπαθούμε να ανοίξουμε όλη αυτήν τη σύμπραξη, για να μπορέσουμε περισσότεροι φορείς και οικονομικά και αν θέλετε, με τις ενέργειες και τις δυνατότητές μας να στηρίξουμε αυτή  τη δυναμική. Έχουμε υποχρέωση να στηρίξουμε αυτή τη δυναμική. Το κέντρο έχει ήδη αλλάξει σημαντικά εικόνα και πρέπει να το ενισχύσουμε. Σαν αεροπορική εταιρία, η βασική μας δουλειά είναι να προσθέτουμε προορισμούς και χωρητικότητα στην Αθήνα. Αυτό το έχουμε κάνει με πίστη και με συνέπεια τα τελευταία χρόνια. Θα συνεχίσουμε να το κάνουμε και τα επόμενα χρόνια. Θα δείτε σύντομα και τις ανακοινώσεις μας, αλλά φυσικά και να αναπτύσσουμε αυτή τη σύμπραξη με το Δήμο και τους υπόλοιπους φορείς, με μεγαλύτερα ποσά, με πιο μεγάλη εμπειρία από την προηγούμενη χρονιά, για να έχουμε καλύτερο αποτέλεσμα».

«Η συνεργασία και οι συμπράξεις είναι εγγεγραμμένες στο DNA του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, καθώς το αεροδρόμιο αποτελεί μια ιδιαίτερα επιτυχημένη σύμπραξη του δημοσίου και του ιδιωτικού τομέα. Έτσι λοιπόν είναι και στη φύση μας και στη βούλησή μας να συνεχίσουμε να επενδύουμε σε συνέργειες και σε στρατηγικές συμμαχίες για την περαιτέρω ανάδειξη και προώθηση του προορισμού Αθήνα», ανέφερε η Ιωάννα Παπαδοπούλου, Διευθύντρια Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών.

Ο γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ Κωνσταντίνος Τσέγας ανέφερε ότι έχει εμπεδωθεί στη συνείδηση του ταξιδιωτικού κοινού ότι η Αθήνα είναι μία σύγχρονη ευρωπαϊκή πόλη με ιδιαίτερο ιστορικό, πολιτιστικό και ευρύτερο ενδιαφέρον, την οποία αξίζει κανείς να επισκεφθεί.

Ο Νίκος Καμπανόπουλος, Γενικός Διευθυντής της VISA Europe, Greece, Cyprus και Bulgaria, δήλωσε: «Συνεχίζουμε για δεύτερη χρονιά την υποστήριξή μας στην πρωτοβουλία του δήμου Αθηναίων, γιατί η πόλη μας δεν είναι απλώς ένας προορισμός. Είναι κεντρικός πυλώνας για την εικόνα της χώρας, ενώ για πολλούς πολίτες του κόσμου είναι όνειρο να την επισκεφθούν και να ζήσουν την ιστορία της αλλά και τη σύγχρονη ζωή της».

Ο αντιπρόεδρος της ASTA (Συνδέσμου των Αμερικανών Ταξιδιωτικών Πρακτόρων), Ρόμπερτ Ντάγκλιν αφού συνεχάρη το δήμαρχο Αθηναίων για το γεγονός ότι η Αθήνα είναι μια πόλη «ζωντανή» και εξέφρασε την ικανοποίησή του για το μνημόνιο συνεργασίας που υπεγράφη ανάμεσα στην ΗΑΤΤΑ και τον Δήμο της Αθήνας για την προώθηση του τουρισμού στην Αθήνα. Όπως δήλωσε «τον Απρίλιο του 2018, στο ετήσιο συνέδριο που θα γίνει εδώ Destination Expo ελπίζουμε να συστήσουμε την Αθήνα σε περισσότερους από 500 πωλητές του τουριστικού προϊόντος».

«Με δεδομένο το κύριο χαρακτηριστικό που είναι η αγαστή συνεργασία των φορέων, για άλλη μια φορά αποδείχθηκε ότι μόνο επιτυχίες μπορούν να φέρουν διοργανώσεις όπως το Travel Trade Athens», ανέφερε ο κ. Λύσανδρος Τσιλίδης, πρόεδρος του Συνδέσμου των Ελληνικών Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων (ΗΑΤΤΑ).

«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που μετά από 5 χρόνια το Travel Trade Athens συνεχίζει ακόμα και σήμερα να βελτιώνει τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του, εξασφαλίζοντας αξιόλογους αγοραστές (buyers) που έρχονται από περισσότερες από 25 χώρες», ανέφερε ο Αλέξης Γαληνός διευθύνων σύμβουλος της Εταιρίας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών του δήμου Αθηναίων.

Tο 5ο Travel Trade Athens διοργανώθηκε, υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, με την υποστήριξη του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), της Γενικής Πανελλαδικής Ομοσπονδίας Επιχειρήσεων Τουρισμού (ΓΕΠΟΕΤ) και της Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών, Αττικής και Αργοσαρωνικού (ΕΞΑΑΑ).

Μεγάλοι χορηγοί της φετινής διοργάνωσης είναι ως Diamond sponsors: η AEGEAN, ο ΕΟΤ, η VISA και ως Platinum Sponsors: o Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών και η Περιφέρεια Αττικής. 

Οι συναντήσεις έγιναν σε δύο ημέρες ώστε οι φιλοξενούμενοι να απολαύσουν το πλούσιο πρόγραμμα περιηγήσεων και επισκέψεων σε πολλά από τα καινούρια σημεία ενδιαφέροντος της Αθήνας.

Ιδιαίτερη βαρύτητα δόθηκε και φέτος στο σκέλος που αφορά στην αγορά συνεδρίων, εταιρικών συναντήσεων και ταξιδιών κινήτρων (MICE). Προς αυτή την κατεύθυνση, πέραν του ειδικού προγράμματος, η ΕΑΤΑ και το ACVB συνεργάστηκαν με την Conference & Travel Publications (CAT), καθώς και με το Δίκτυο Πολιτισμού του δήμου Αθηναίων (ACN), την FED HATTA και τον IGLTA (International Gay and Lesbian Association), ώστε να ενισχυθεί ακόμα περισσότερο η ποιότητα των ξένων συμμετεχόντων όσον αφορά στη γεωγραφική κάλυψη και τις θεματικές αγορές ειδικού ενδιαφέροντος.

Επίσης τη φετινή διοργάνωση υποστήριξαν: τα ελληνικά προϊόντα YOLENI’S , oι εταιρείες METAXA, VIP PARTIES, τα οινοποιεία Κτήμα Βασιλείου.

Χορηγοί ταξιδιών εξοικείωσης ήταν οι: Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, The Margi, Discover Greek Culture, Hard Rock Café, Clio Muse, Σωματείο Διπλωματούχων Ξεναγών, Amphitrion Group, Key Tours.

Το εκτελεστικό μέρος της διοργάνωσης είχε αναλάβει η εταιρεία Frei.

Χορηγοί Επικοινωνίας ήταν: Αθήνα 9,84,  epixeiro.gr, GTP, Travel Daily News, travelling.gr, Tornos News, Tourism Press, Travel Trade Publications, Conventa, HQ The Association Magazine, MICE and more, MICE AND TOURISM around the world.
 

Για πληροφορίες: Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του δήμου Αθηναίων, τηλ. 210 3253123

 

Ελληνικά
Classified the content type like this: